Σχολεία του Περιστερίου επισκέφτηκε κλιμάκιο της Λαϊκής Συσπείρωσης με επικεφαλής τον υποψήφιο δήμαρχο Γιώργο Σιδέρη και τους εκπαιδευτικούς Λία Γιαννά, υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλο στο Δυτικό Τομέα, Θανάση Κρανά και Σοφία Κουμπή, υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους. Στη συζήτηση ο Γιώργος Σιδέρης, υποψήφιος δήμαρχος Περιστερίου με τη Λαϊκή Συσπείρωση τόνισε:
“Την τετραετία που πέρασε φάνηκε ότι μοναδική ελπίδα αποτελεί ο δρόμος του αγώνα. Χιλιάδες λαού και νεολαίας αγωνιστήκαμε μέσα στην πανδημία για να προστατευτεί η ζωή του λαού την ώρα που στοίβαζαν μαθητές μέσα στις τάξεις, βρεθήκαμε στους μεγάλους εμβληματικούς αγώνες μαζί με τους μαθητές για να μην κρυφτούν οι ένοχοι για το έγκλημα στα Τέμπη. Η αντιλαϊκή πολιτική οδήγησε την έναρξη της νέας χρονιάς με 20.000 κενά στους εκπαιδευτικούς σε υπεράριθμα τμήματα, στην κατάργηση υπεύθυνου ολοήμερου, σε διπλές και τριπλές αναθέσεις την ώρα που η υποχρηματοδότηση συνεχίζεται.
Στο
Περιστέρι λειτουργούν 40 νηπιαγωγεία, 47 δημοτικά, 22 Γυμνάσια, 16 Λύκεια, 7
ΕΠΑΛ και Εργαστηριακά Κέντρα. Δηλαδή 45 σχολεία μόνο στη Δευτεροβάθμια. Πέρα
από την κεντρική υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών που έχουν
οδηγήσει στο σημείο σήμερα να υπάρχουν σχολεία με ταμείο της τάξης των 10 ευρώ
αδυνατώντας να πληρώσουν έως και το ρεύμα, η Διοίκηση Παχατουρίδη ετοιμάζεται
να διαθέσει το ποσό των 60.000 ευρώ για όλες τις λειτουργικές- κτιριακές
βλάβες, χρήματα που δε φτάνουν ούτε για τις κτιριακές βελτιώσεις ούτε 5
σχολείων. Την ίδια ώρα στο Περιστέρι σχολεία συνεχίζουν να πλημμυρίζουν,
υπάρχουν βλάβες σε ηλεκτρολογικό εξοπλισμό, ρωγμές σε τοίχους, κατεστραμμένες
υποδομές, αμόνωτες ταράτσες. Ολοκληρωμένος αντισεισμικός έλεγχος δεν
έχει γίνει για πάνω από 80% των σχολείων ενώ τα περισσότερα είναι κατασκευής
δεκαετίας 1980. Ακόμα και για τη φύλαξη η Διοίκηση αρνείται να ζητήσει
προσωπικό αλλά διαφημίζει το
αντιπαιδαγωγικό μέτρο της τοποθέτησης καμερών στα σχολεία.
Με ψήφο
στη Λαϊκή Συσπείρωση και αγώνα μαζί με την εκπαιδευτική κοινότητα μπορούμε να
βελτιώσουμε τα προβλήματα των σχολείων και την κάλυψη των αναγκών στη σχολική
στέγη”